Chcemy zadanie na my┼Ťlenie? Tak, szybciutko, na 5 minut ­čÖé

Zobaczcie, jest sytuacja: dziewczyna poznaje w pracy m─Ö┼╝czyzn─Ö, kt├│ry rozwodzi si─Ö z ┼╝on─ů. Proponuj─Ö jej spacery wieczorami, poniewa┼╝ obydwoje maj─ů psy. Spaceruj─ů co wiecz├│r. M─Ö┼╝czyzna mieszka w wynajmowanym mieszkaniu ze wsp├│┼élokatorem. Z dziewczyn─ů spotykaj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej, zakochuj─ů si─Ö, maj─ů wspania┼éy seks, pierwszy w jej ┼╝yciu. Dziewczyna jedzie na urlop, pisz─ů do siebie niezbyt cz─Östo, poniewa┼╝ z jej s┼é├│w obydwoje nie bardzo lubi─ů komunikacje wirtualn─ů. Kiedy wraca sp─Ödzaj─ů wspania┼ée noce w hotelu (w mieszkaniu m─Ö┼╝czyzny wsp├│┼élokator), m─Ö┼╝czyzna m├│wi, ┼╝e wynajmie mieszkanie i zamieszkaj─ů razem. Dziewczyna m├│wi, ┼╝e w takim razie b─Öd─ů p┼éaci─ç po po┼éowie za mieszkanie. Pyta si─Ö, czy na pewno chce z ni─ů zamieszka─ç, czy nie za szybko po rozstaniu z ┼╝on─ů, czy jest na to got├│w? Wszystko jest ok, s─ů szcz─Ö┼Ťliwi. Na urodziny daje mu dwa szlafroki z jednej serii, dla dwojga i dwa takie same kubki, te┼╝ dla pary. Pewnego wieczoru dziewczyna zatrzymuje si─Ö w pracy do p├│┼║na (chce sko┼äczy─ç projekt). Pisz─Ö smsa do m─Ö┼╝czyzny, czy p├│jd─ů dzisiaj razem z psami? Dostaje odpowied┼║, ┼╝e tak. Kiedy po pracy wraca do domu, dostaje d┼éugiego smsa od m─Özczyzny, gdzie j─ů informuje, ┼╝e s─ů zbyt r├│┼╝ni, ┼╝e ona mu si─Ö oczywi┼Ťcie podoba ale tylko w planie seksu, a on nie chce pustych relacji. ┼╗e obydwoje rozumiej─ů, ┼╝e ich zwi─ůzek nie ma szans. Dziewczyna odpowiada „Dobrze” i blokuje go wsz─Ödzie gdzie si─Ö da. (Osobi┼Ťcie proponowa┼éabym zamiast „Dobrze” napisa─ç „Ok” albo w og├│le nic, to najlepsza odpowied┼║ na propozycje rozstania, zw┼éaszcza tak chamsk─ů i drastyczn─ů). Poniewa┼╝ pracuj─ů razem, nast─Öpnego dnia dziewczyna przychodzi do pracy w ┼éadnej czerwonej sukience, wykazuje si─Ö dobrym humorem itd. Dla siebie postanawia odblokowa─ç go ( jaki sens blokowa─ç plusa?) i mie─ç poprawne relacje, jak z koleg─ů z pracy. Ze s┼é├│w dziewczyny w pracy unikaj─ů si─Ö nawzajem i nie patrz─ů na siebie.

Pytania ­čÖé :

-Jakie błędy popełniła dziewczyna?

-Co zrobiła dobrze?

-Dlaczego ta sytuacja jest dla niej szans─ů na zostanie je┼Ťli nie m─ůdrym drapie┼╝nikiem, to przynajmniej osob─ů, kt├│ra b─Ödzie dobra „w te klocki” i nigdy wi─Öcej nie zostanie Czekaczem ani┬á minusem?

­čÖé